Dvere kancelárií a tried našej školy sú odeté do predvianočnej nálady. Krásne vence vytvorili p. učiteľka Ing. Ingrid Dojčárová a p. MOV Bc. Dana Vrbjarová spolu zo žiakmi odboru praktická žena.
Adventná nálada v škole
- 8
Medzinárodný deň tolerancie
V rámci Medzinárodného dňa tolerancie a Svetového dňa detí, ktoré si každoročne pripomíname, sme 16. 11. 2021 a 20.11.2021 v našej škole pre žiakov prvých ročníkov pripravili v spolupráci s asistentom pedagóga Mgr. Pavlom Kudlákom aktivity zamerané na upevnenie sebaovládania v rôznych životných situáciách z názvom ,,Aj ja sem patrím“. Aktivity - otvorené rozhovory a dotazníky - boli zamerané na pomoc žiakom rómskeho pôvodu a na žiakov zo slabších sociálnych pomerov.
V slovnej hre s názvom ,,Každý má právo na život“ sme upriamili pozornosť na to, ako prekonať prekážky, ako sa vyrovnať s neúspechom a nevzdať sa vzdelania. Upozorňovali sme ich na predchádzanie všetkých foriem násilia, intolerancie, diskriminácie, rasizmu, antisemitizmu a xenofóbie. Týmto ich chceme priviesť k správnemu postoju ku všetkých ľudom bez ohľadu na rasu a náboženstvo.
Mladí ľudia vo všeobecnosti vedia, že v prípade krízovej situácie nie je hanbou vyhľadať pomoc a neboja sa rozprávať o svojich ťažkostiach. Žiaci mali snahu rozvetvovať diskusiu a otvorene rozprávať o svojich problémoch, na ktoré sme sa snažili priamo odpovedať. Záverom sme sa zhodli, že tolerancia a vzájomný rešpekt je základom spolunažívania a neoddeliteľnou súčasťou je aj komunikácia medzi žiakom a vyučujúcim.
Mgr. Viera Simanová, sociálna pedagogička
POMÁHAME SI NAVZÁJOM
POMÁHAME SI NAVZÁJOM
V našej škole sme rozbehli akciu s názvom ,,Pomáhame si navzájom“, ktorá bude trvať do 10. decembra 2021. Pracovníci školy darovali trvanlivé potraviny a hygienické potreby, ktoré následne budú rozdelené a darované do rodín našich žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia.
Za každú darovanú maličkosť zo srdca ĎAKUJEME.
V piatok, 10. 12. 2021, pani riaditeľka Mgr. Ľuboslava Lacjaková s hlavnou majsterkou Mgr. Annou Opielovou a so sociálnou padagogičkou Mgr. Vierou Simanovou odovzdali trom žiačkam balíčky s pomocou. Tešiť sa z darovaných potravín a kozmetických potrieb môže Timea Mušková, Patrícia Bartošová a Eleanóra Pušková.
Prinášame radosť seniorom
Naši žiaci III.C triedy, Magdaléna Enická, Kristína Faťunová a Tomáš Jobbágy, spolu s pani riadieľkou Mgr. Ľuboslavou Lacjakovou a učiteľkami Ing. Ingrid Dojčárovou a Bc. Danou Vrbjarovou, odovzdali zariadeniu opatrovateľskej služby Cilka v Revúcej vianočnú výzdobu - štylizované vianočné stromčeky a adventný veniec. Prajeme našim seniorom hlavne zdravie a krásne, požehnané Vianoce.
Vianoce, Vianoce prichádzajú...
- 10
Vianočnú výzdobu v tradičnom duchu pripravili žiaci odboru praktická žena spolu
s Ing. Ingrid Dojčárovou a Bc. Danou Vrbjarovou.
Súťaž v bedmintone
Dnes, 19. 10. 2021, sa naši žiaci zúčastnili na okresnom kole bedmintonového turnaja. V kategórii dievčat a chlapcov obsadili pekné 2. miesto. Blahoželáme!
7
Prezentácia školy
https://www.youtube.com/watch?v=2us_G_yiwwk
Športom ku zdraviu
13. 10. 2021 sa naši žiaci zúčastnili pod vedením Mgr. Branislava Paluša súťaže v cezpoľnom behu a obsadili pekné druhé a tretie miesto. Blahoželáme a tešíme sa na ďalšie úspechy.
Jeseň v škole
Jesenné zátišie so žiakmi odboru praktická žena pripravili Ing. Ingrid Dojčárová a Bc. Dana Vrbjarová
Palacinkové variácie
Žiaci druhého a tretieho ročníka odboru hostinský sa pohrali s receptami a vizuálnou úpravou palaciek na sladký aj slaný spôsob. Svoje výtvory vystavili v jedálni školy.
Naši žiaci na exkurzii v 1. slovenskom gymnáziu v Revúcej
Momentky zo slávnostného otvorenia školského roku 2021/2022
Riaditeľka školy, Mgr. Ľuboslava Lacjaková, v úvode otvorenia nového školského roka odovzdala vecný dar - tablet - žiačke Magdaléne Enickej z III. C triedy, ktorá v minulom školskom roku dosiahla veľmi dobré študijné výsledky a mala vzornú dochádzku. Všetci srdečne Magdalénke blahoželáme a prajeme veľa síl a úspechov v ďalšom v štúdiu.
3
VEREJNÉ OBSTARÁVANIE "Drevené pódium"
Verejne_obstaravanie_Drevene_podium%281%29.doc
V Ý Z V A
na predkladanie ponúk
podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní
a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“)- Verejný obstarávateľ: Súkromná stredná odborná škola
Železničná 2
050 01 Revúca
IČO: 37998676
Kontaktná osoba: Mgr. Ľuboslava Lacjaková, Mgr. Bc. Branislav Paluš
Tel. č. +421 907 858 354, +421 949 144 353E-mail zssormisa@gmail.com, brankopalus@gmail.com
- Názov zákazky „Dodanie tovaru: realizácia projektu ,,Modernejšia škola,,“
- Predpokladaná hodnota zákazky
Drevené pódium (wooddecking) 1+2: (1: 2180,00 € + 2: 1690,00 €) spolu: 3 870, 00 €.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prijať/neprijať ponuku, ktorej návrh na plnenie kritéria bude vyšší ako predpokladaná hodnota zákazky.
- Opis predmetu zákazky
Dodanie tovaru: ,,Drevené pódium (1+2),,. Bližšie informácie sú uvedené v Prílohe č. 1 – Opis predmetu zákazky.
- Druh zákazky:tovar/
služba/stavebná práca
- Výsledok verejného obstarávania
☒fakturáciepísomná objednávka
☐zmluva/rámcová dohoda a následnej fakturácie- Požadovaná lehota na dodanie predmetu zákazky
Po zadaní objednávky do 15 dní
- Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania
8.1 Predmet zákazky bude financovaný z :
dotácie Ministerstva školstva vedy, výskumu a športu SR.
8.2 Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu.
8.3 Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od preukázateľného doručenia faktúry verejnému dodávateľovi. Platobná povinnosť verejného obstarávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet úspešného uchádzača.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej či formálnej správne vystavená, bude vrátená na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne doplnenej alebo prepracovanej faktúry.
9. Podmienky účasti
9.1 OSOBNÉ POSTAVENIE
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia - § 32 zákona
Neuplatňuje sa
9.2 FINANČNÉ A EKONOMICKÉ POSTAVENIE
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia – § 33 zákona
Neuplatňuje sa
9.3 TECHNICKÁ A ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti - § 34 zákona
Neuplatňuje sa
10. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
☐ najlepší pomer ceny a kvality
☐ náklady určené použitím prístupu nákladovej efektívnosti najmä nákladov počas životného cyklu
☒najnižšia cena
11. Miesto a spôsob predloženia ponúk
Miesto:
a) Osobne: Súkromná stredná odborná škola, Revúca 050 01
b) Elektronicky: zssormisa@gmail.com, brankopalus@gmail.com
c) Poštou: Súkromná stredná odborná škola , Revúca 050 01
Spôsob:
Verejný obstarávateľ akceptuje možnosť predloženia ponuky v tlačenej alebo v elektronickej forme a to osobne, poštou alebo emailom.
- Do predmetu e-mailu treba uviesť heslo: „Modernejšia škola“.
- V prípade doručenia ponuky poštou alebo osobne, ponuka musí byť vložená v nepriehľadnom obale, na ktorom z vonkajšej strany musí byť uvedené:
- názov a adresa verejného obstarávateľa
- obchodné meno a adresa uchádzača
- Verejné obstarávanie – ,, NEOTVÁRAŤ“
- Všetky dokumenty musia byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa a zaslané v lehote určenej v tejto výzve (pozri bod 13
12. Obsah ponuky
Ponuka musí obsahovať:
a) Identifikačné údaje uchádzača: (obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ, IČ DPH, telefón, e-mail.) s uvedením predmetu zákazky na ktorú sa ponuka predkladá – uchádzač vyplní Prílohu č. 2: Cenová ponuka - návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk.
Ak uchádzač nepredloží všetky náležitosti podľa bodu 14. tejto výzvy a nebude možné uplatniť inštitút vysvetlenia/doplnenia v zmysle zákona, nebude jeho ponuka hodnotená.
13. Lehota na predkladanie ponúk:
Do 30.08.2021 (do 10:00 hod.)
14. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky
Štátny jazyk, slovenský jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
15. Ďalšie informácie
15.1 Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi ohľadom vysvetľovania podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených vo výzve na predloženie cenovej ponuky alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk sa bude uskutočňovať iba v štátnom (slovenskom) jazyku.
15.2 Prípadné nejasnosti je možné konzultovať s kontaktnou osobou:
Mgr. Ľuboslava Lacjaková: e-mail:zssormisa@gmail.com , tel. +421 907 858 354Mgr. Branislav Paluš: e-mail: brankopalus@gmail.com, tel. +421 949 144 353
15.3 Pracovný čas verejného obstarávateľa je v pracovných dňoch od 8.00 hod. do 15.00 hod., úradné hodiny – podateľňa: vrátnica školy.
15.4 Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku u verejného obstarávateľa.
15.5 Poskytovateľ sa zaväzuje uchovávať všetku dokumentáciu v origináli z predmetného zmluvného vzťahu v súlade s právnymi predpismi EÚ a Slovenskej republiky do 31.12.2030.
15.6 Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku dodávateľa, ktorý nebol z verejného obstarávania vylúčený a ktorý sa umiestnil na prvom (1) mieste v poradí uchádzačov a to z hľadiska splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. Vyhodnotenie ponúk je neverejné.
15.7 Ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu, verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku dodávateľa, ktorý nebol z verejného obstarávania vylúčený a ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí uchádzačov a to z hľadiska splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky.
15.8 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade ak:
- ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám stanovených v tejto
výzve na predkladanie ponúk;
- zmenili sa okolnosti, za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené;
- ponuka uchádzačov bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky;
- nebola predložená ani jedna ponuka.
V Revúcej dňa 20. 08. 2021
.................................................... Mgr. Ľuboslava Lacjaková
Prílohy k výzve na predkladanie ponúk:
Príloha č. 1 – Opis predmetu zákazky
Príloha č. 2 – Nacenený položkový rozpočet
Verejne_obstaravanie_Drevene_podium%281%29.doc
OZNÁMENIE O VÝBEROVOM KONANÍ
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OZNÁMENIE O VÝBEROVOM KONANÍ
Na základe zmluvy č. 2020_MPC_NP_PoP2_SŠ_014 o vzájomnej spolupráci pri implementácii projektových aktivít v rámci národného projektu „Pomáhajúce profesie v edukácii detí a žiakov II“ uzatvorenej na základe § 269 ods. 2 zákona č. 513/ 1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov vyhlasuje výberové konanie na obsadenie funkcie:
pedagogický asistent v SŠ
Požadované kvalifikačné predpoklady a požiadavky:
- kvalifikačné predpoklady a osobitné kvalifikačné požiadavky v zmysle vyhlášky č. 437/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú kvalifikačné predpoklady a osobitné kvalifikačné požiadavky pre jednotlivé kategórie pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov
- najmenej 2 roky pedagogickej činnosti
- osobnostné a morálne predpoklady, občianska bezúhonnosť
- zdravotná spôsobilosť
- ovládanie štátneho jazyka
Zoznam požadovaných dokladov:
- prihláška do výberového konania
- overené kópie dokladov o vzdelaní
- štruktúrovaný profesijný životopis
- potvrdenie o bezúhonnosti (výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace)
- lekárske potvrdenie o pracovnej spôsobilosti
- písomný súhlas uchádzača so spracovaním jeho osobných údajov na účely výberového konania v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Prihlášku a požadované doklady do výberového konania je potrebné doručiť
do 28. 4. 2021
na adresu SSOŠ, Železničná 2, 050 01 Revúca v zalepenej obálke s uvedením adresy odosielateľa a s označením „výberové konanie – Súkromná stredná odborná škola Revúca – NEOTVÁRAŤ.“
Vyhlasovateľ výberového konania si vyhradzuje právo nezaradiť do výberového konania uchádzačov, ktorí nespĺňajú požadované podmienky. Prihlášky zaslané po termíne sa do výberového konania nezaradia. Rozhodujúci je dátum podania na poštovej pečiatke.
Revúca 14. 4. 2021 Mgr. Ľuboslava Lacjaková
riaditeľka školy
OZNAM pre končiace ročníky - III. A a II.PZ
POZOR! NÁSTUP DO ŠKOLY od 12. apríla 2021
Oznamujeme žiakom končiacich ročníkov II.PZ a III.A,
že od pondelka (12. apríla 2021)
sa začína prezenčné vyučovanie.
Príchod do školy je 7:30.
Každý žiak II.PZ a III.A triedy príde do školy s jedným rodičom, pričom žiak a aj rodič bude mať so sebou negatívny test na COVID 19, nie starší ako 3 dni.
Pred vstupom do školy sa žiak a rodič preukáže negatívnym testom a rodič vyplní a podpíše čestné prehlásenie, že všetci v domácnosti sú zdraví a nie sú v karanténe.
Pri vstupe do budovy musí mať žiak respirátor FFP2, vydezinfikuje si ruky, odmeria sa mu teplota a môže ísť do svojej triedy tak, ako mu to určí triedny učiteľ. V jednej triede môže byť najviac 5 žiakov.
Kritériá na prijatie v šk. roku 2021/2022
KRITÉRIÁ
pre prijatie žiakov základnej školy na štúdium do prvého ročníka SSOŠ v Revúcej v školskom roku 2021/2022
Riaditeľka Súkromnej strednej odbornej školy v Revúcej na základe rozhodnutia ministra školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky číslo: 2021/10124:1 - A1810 z 26. januára 2021, v zmysle § 150 ods. 8 zákona a § 161k č. 245/2008 Z. z. o výchove a vzdelávaní (školský zákon) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „školský zákon“), po prerokovaní v pedagogickej rade, stanovuje kritériá prijímacieho konania žiakov do 1. ročníka na školský rok 2021/2022 nasledovne:
SSOŠ otvára v školskom roku 2021/2022 3 triedy denného štúdia pre absolventov 9.
ročníka ZŠ (resp. pre tých, ktorí neukončili 9. ročník) s celkovým počtom žiakov 65:
Dvojročný odbor (pre žiakov, ktorí neukončili 9. ročník ZŠ)
- 3161 F praktická žena (31 žiakov)
Trojročné učebné odbory (pre žiakov, ktorí ukončili 9. ročník ZŠ)
- 2964 H cukrár (6 žiakov)
- 6456 H kaderník (6 žiakov)
- 6489 H hostinský (5 žiakov)
Štvorročný študijný odbor (pre žiakov, ktorí ukončili 9. ročník ZŠ)
- 6442 K obchodný praconík (17 žiakov)
Termíny prijímacieho konania sú stanovené nasledovne:
- Termín na zverejnenie podmienok prijatia na štúdium v strednej škole na štúdium v odboroch vzdelávania stredných škôl, ktoré vyžadujú overenie špeciálnych schopností, zručností alebo nadania a v ostatných odboroch vzdelávania stredných škôl, je do 26. februára 2021.
- Termín na doručenie prihlášky na vzdelávanie v strednej škole (ďalej len „prihláška“) zákonným zástupcom žiaka alebo plnoletým žiakom riaditeľovi základnej školy je pre všetky odbory vzdelávania do 8. apríla 2021.
- Termín na odoslanie prihlášok riaditeľom základnej školy na strednú školu je pre všetky odbory vzdelávania do 16. apríla 2021.
- Ak sa na základe rozhodnutia ministra školstva, vedy, výskumu a športu neuskutoční niektorá časť prijímacieho konania na školský rok 2021/2022, príslušné kritérium sa nebude hodnotiť žiakom, ktorí príslušnú časť prijímacieho konania neabsolvujú.
- Termín na rozhodnutie riaditeľa strednej školy o prijatí alebo o neprijatí žiaka na základe výsledkov prijímacieho konania a zverejnenie zoznamu uchádzačov podľa výsledkov prijímacieho konania na webovom sídle strednej školy alebo na výveske školy je do 20. mája 2021.
- Termín na doručenie rozhodnutia riaditeľa strednej školy o prijatí alebo o neprijatí žiaka na základe výsledkov prijímacieho konania zákonnému zástupcovi žiaka alebo plnoletému žiakovi cez informačný systém základnej školy napr. EduPage, odoslaním naskenovaného tlačiva prostredníctvom e-mailu, poštou alebo do elektronickej schránky je do 20. mája 2021.
- Termín na doručenie potvrdenia o nastúpení žiaka na štúdium alebo potvrdenia o nenastúpení žiaka na štúdium strednej škole je do 25. mája 2021; potvrdenie sa doručuje cez informačný systém základnej školy (napr. EduPage), odoslaním naskenovaného tlačiva prostredníctvom emailu, poštou na adresu strednej školy alebo do elektronickej schránky strednej školy. Rozhodujúci je dátum doručenia strednej škole.
- Prijímacie skúšky na vzdelávanie v stredných školách na školský rok 2021/2022 sa uskutočnia:
- v prvom termíne 3. mája 2021 a podľa potreby vzhľadom na počet uchádzačov aj 4. mája 2021,
- v druhom termíne 10. mája 2021 a podľa potreby vzhľadom na počet uchádzačov aj 11. mája 2021 podľa nasledovných kritérií:
DVOJROČNÝ ODBOR 3161 F praktická žena:
Všetci prihlásení uchádzači budú prijatí bez vykonania prijímacích skúšok.
Maximálny počet žiakov v triede je 31.
TROJROČNÉ UČEBNÉ ODBORY
6456 H kaderník, 2964 H cukrár a 6489 H hostinský, hostinská:
Všetci prihlásení uchádzači budú prijatí bez vykonania prijímacích skúšok.
Ak bude záujem o niektorý odbor vyšší ako je maximálny počet žiakov v triede, budú žiaci prijímaní podľa poradia určeného priemerom zo ZŠ podľa známok z koncoročnej klasifikácie z 8. ročníka a z polročnej klasifikácie z 9. ročníka a ponúkne sa im iný odbor na našej škole.
Plánovaný počet tried: 1 trieda s maximálne tromi odbormi v triede (kaderník, cukrár a hostinský), maximálny počet prijatých žiakov spolu 17.
ŠTUDIJNÝ ODBOR 6442 K obchodný pracovník:
Poradie pre prijatie bude určené súčtom bodov za:
- ZOHĽADNENIE ŠTUDIJNÝCH VÝSLEDKOV
Za prospech na základnej škole budú pridelené preferenčné body podľa známok
z koncoročnej klasifikácie z 8. ročníka a z polročnej klasifikácie z 9. ročníka okrem známky 5 – nedostatočný nasledovne:
Dva povinné predmety:
- Slovenský jazyk a literatúra
- Matematika
Do celkového súčtu budú pridelené body za každú známku samostatne podľa nasledujúceho vzťahu:
- PROSPECH
Ak žiak dosiahol v 8., 7. alebo 6. ročníku stupeň 1 – výborný zo všetkých predmetov, do celkového hodnotenia sa započíta 5 bodov za každý školský rok, v ktorom toto hodnotenie dosiahol.
- VLASTNÉ KRITÉRIUM
Za lepší priemer z cudzieho jazyka a chémie budú pridelené body nasledovne:
- priemer známky 1 až 2,5 = 5 bodov, 2,51 až 3,5 = 3 body a 3,51 až 4 = 1 bod.
- ĎALŠIE KRITÉRIÁ
Do celkového súčtu budú pridelené body za každé kritérium samostatne z intervalu bodov.
4.1. Predmetová olympiáda
Predmetová olympiáda sa započítava do celkového hodnotenia, ak sa žiak umiestnil na 1. mieste až 5. mieste v okresnom alebo krajskom kole v 8. ročníku alebo 9. ročníku v olympiáde zo SJL, cudzieho jazyka (ANJ, NEJ, RUJ, SJA, FRJ), DEJ, MAT, FYZ, CHE, BIO, GEG a Pytagoriáde. Max. 5 bodov.
4.2. Športová súťaž alebo športová výkonnosť. Max. 3 body.
Športová súťaž alebo športová výkonnosť sa započítava do celkového hodnotenia.
4.3. Celonárodné a medzinárodné umiestnenia. Max 10 bodov.
5. V prípade rovnosti bodov, budú postupne uplatnené nasledovné kritériá:
a/ Podľa § 67 ods. 3 zákona č. 245/2008 Z. z. o výchove a vzdelávaní (školský zákon) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov bude prednostne prijatý uchádzač, ktorý má podľa rozhodnutia posudkovej komisie sociálneho zabezpečenia zmenenú pracovnú schopnosť, b/ získal väčší počet bodov za bod č. 3
Vstupné údaje: vyplnená prihláška na vzdelávanie na strednú školu, prípadne vysvedčenie žiaka, diplomy alebo výsledkové listiny preukazujúce poradie žiaka, prípadne jeho výkon. Maximálny počet žiakov v triede je 31.
Plánovaný počet tried: 1 trieda študijného odboru – obchodný pracovník s počtom žiakov 17.
Revúca 18. február 2021 Mgr. Ľuboslava Lacjaková, v.r.
riaditeľka školy
Sociálne štipendium - nové doklady
Oznamujeme všetkým, ktorí doposiaľ nedoniesli potrebné doklady ku štipendiu za 2. polrok do školy, aby tak urobili
vo štvrtok 25. 02. 2021 od 10:00 do 11:00 hod.
OZNAM
Oznamujeme žiakom a učiteľom, že od 8. februára 2021
sa bude pokračovať do odvolania v dištančnom vyučovaní
vo všetkých ročníkoch, aj v končiacich.
Odôvodnenie:
Po dôkladnom zhodnotení epidemiologickej situácie v našom regióne (Revúca a okolie) sme sa rozhodli, že SSOŠ bude pokračovať v dištančnom vyučovaní.
Mgr. Vladimír Andraščík, v. r.
konateľ SSOŠ
OZNAM
Oznamujeme našim stravníkom, že do odvolania
neposkytujeme stravovacie služby
z technických príčin. Za porozumenie ďakujeme.
OZNAM - SOCIÁLNE ŠTIPENDIÁ od februára 2021
Upozorňujeme všetkých študentov, ktorí v súčasnosti poberajú sociálne štipendium, že k poberaniu štipendií aj v druhom polroku školského roku 2020/2021 musia doložiť doklady, potvrdzujúce oprávnenosť poberania štipendia v druhom polroku s FEBRUÁROVÝM DÁTUMOM.
DOLEZITY_OZNAM_PRE_POBERATELOV_SOCIaLNYCH_STIPENDII_A_ICH_RODICOV_(1).pdf
V prípade nejasností nás kontaktujte na e-mail: sekretariat.ssos@gmail.com